۵۰ دلیل برای اینکه امروز تمرین را نادیده نگیرید

تمرینات زیبایی اندام،حفظ تناسب اندام

اگر از شروع کردن ورزش در شنبه‌ی دیگه خسته شده‌اید امروز، روز انجام آن است‎


انگیزه‌تان را از دست داده‌اید و به دلگرمی نیاز دارید؟ این مقاله، ۵۰ دلیل محکم در اختیارتان قرار می‌دهد تا آن غذای بدرد نخور را کنار بگذارید، از روی مبل بلند شوید، و به باشگاه بروید و تمرین کنید.

۱. چون مهم نیست در حال حاضر چقدر خسته یا تحت فشار هستید، بعد از تمرین، قطعا احساس بهتری خواهید داشت.

۲. شما می‌دانید کاری که انجام می‌دهید معرف شخصیتتان است، در نتیجه اجازه نخواهید داد که به یک آدم ترسو و کم اراده تبدیل شوید.

۳. از پوشیدن جین‌های گل و گشاد خسته شده‌اید.

۴. حالتان از داشتن شکم شل و ول بهم می‌خورد.

۵. هیچ انتخاب دیگری وجود ندارد. این کار باید انجام شود!

۶. برای آنکه فردا، احساس تاسف و پشیمانی نکنید.

۷. برای آنکه از شروع کردن ورزش در «شنبه‌ی دیگه» خسته شده‌اید! امروز، روز انجام آن است!

۸. در جایی، کسانی هستند که مصدوم، بیمار یا روی تخت بیمارستان هستند، و آرزو دارند که می‌توانستند ورزش کنند. به احترام آنها تمرین کنید.

۹. تنبل بودن، بسیار وحشتناک است.

۱۰. اسکات، شگفت انگیز است. نیازی به بحث بیشتر نیست، چه کسی از یک باسن خوش فرم بدش می‌آید؟

۱۱. شما از داشتن بازوها و قفسه سینه‌ی کوچک خسته شده‌اید.

۱۲. باید از شر سینه‌های مردانه خلاص شوید.

۱۳. باید از شر بازوهای شل و ول هم خلاص شوید.

۱۴. چون شما می‌توانید در ساختن سرنوشت خودتان، نقش داشته باشید.

۱۵. تعهد شما همیشه به یک نفر الهام می‌بخشد، پس سعی کنید الهام بخش باشید.

۱۶. شما احساس اعتماد بنفس و کنترل بیشتری می‌کنید.

۱۷. حفظ تناسب اندامتان به شما کمک می‌کند که در اتاق خواب، عملکرد بهتری داشته باشید!

۱۸. چون می‌خواهید با توجه به سنتان، جوان بنظر برسید، نه پیر!

۱۹. شما در باشگاه، اطراف افرادی با اهداف مشابه هستید، و این، انگیزه بخش است. همین حالا به باشگاه بروید.

۲۰. ورزش کردن، خواب شما را بهبود می‌بخشد.

۲۱. ورزش کردن، انرژی شما را افزایش می‌دهد.

۲۲. رفتن به باشگاه باعث می‌شود که احساس بهتری در مورد بستنی که دیشب خوردید، پیدا کنید (کمتر عذاب وجدان خواهید داشت).

۲۳. حتی اگر تمایل دارید که فقط یک تمرین سبک انجام دهید، احتمال دارد که بعد از آن چند ست اول، نیرو و انگیزه‌تان افزایش یافته و یک تمرین سنگین داشته باشید.

۲۴. تمرین با وزنه، بسیاری از مشکلات را حل می‌کند! می‌گویید نه؟ امتحان کنید.

۲۵. زمان آن است که آن جانور جذاب درونتان را آزاد کنید.


تمرینات زیبایی اندام،حفظ تناسب اندام


۲۶. شما هر روز دوش می‌گیرید، بنابراین بدبو نیستید. حالا که بدنتان بوی بد نمی‌دهد، وقت آن است که ورزش کنید!

۲۷. حرکت و جنبش، یعنی زندگی!

۲۸. فکر کردن در مورد اینکه آیا باید تمرین کنید یا نه، مانند یک شکنجه است. تمرین کردن، راحت‌تر از فکر کردن به آن بمدت ۴ ساعت است. پس تمرینتان را انجام دهید.

۲۹. اندورفین‌ها، یک ضد افسردگی عالی هستند.

۳۰. هنگامیکه برگشتید، می‌توانید بازیهای ویدیویی انجام دهید.

۳۱. آرنولد شوارتزنگر را می‌شناسید؟ اسلحه‌هایی که در فیلم‌ها دست می‌گیرد را با بقیه مقایسه کنید!

۳۲. چون موفقیت در باشگاه، قطعا به ایجاد موفقیت در بخش‌های دیگر زندگی‌تان کمک می‌کند.

۳۳. ورزش، فشار خون را کاهش می‌دهد و ارزان‌تر از دارو هم هست!

۳۴. ورزش، خطر ابتلای شما به دیابت نوع ۲ را کاهش می‌دهد.

۳۵. ورزش منظم، کمک می‌کند که تعادل هورمونی بیشتری داشته باشید.

۳۶. تمرینات مقاومتی نیز، استخوان‌های قوی‌تری برایتان می‌سازند.

۳۷. عضله‌ی اضافی، متابولیسم شما را افزایش می‌دهد.

۳۸. ورزش کردن به شما امکان می‌دهد که مشکلاتتان را برای یک ساعت کنار بگذارید، و وانمود کنید که وجود ندارند. بسیار خوب است که کمی از تنش‌های زندگی رها شوید.

۳۹. شما در ساحل، بهتر بنظر خواهید رسید.

۴۰. ورزش، دژنراسیون مفصل که با بالا رفتن سن اتفاق می‌افتد را کند می‌سازد.

۴۱. اگر ورزش نکنید، یعنی به خودتان احترام نمی‌گذارید.

۴۲. از پوشیدن لباس‌های تیره (چون شما را لاغر نشان می‌دهند) خسته شده‌اید.

۴۳. چون مادرتان، یک آدم ضعیف و بی عرضه بزرگ نکرده است!

۴۴. ورزش، کمک می‌کند صرفنظر از اینکه چطور بنظر می‌رسید، احساسی باورنکردنی داشته باشید.

۴۵. پایبند بودن به تعهداتتان، عزت نفس شما را بهبود می‌بخشد.

۴۶. ورزش به کاهش کمر درد کمک می‌کند.

۴۷. ورزش، سطوح چربی احشایی را کاهش می‌دهد. پس نه تنها بهتر بنظر خواهید رسید، بلکه شانس زندگی طولانی‌تری پیدا خواهید کرد.

۴۸. چون هیچکس دوست ندارد بعد از بالا رفتن از پله‌ها، نفس نفس بزند.

۴۹. آیا قهرمانان دوران کودکی‌تان و اینکه چرا شروع به وزنه زدن کردید را به خاطر می‌آورید؟ وقت آن است که مانند قهرمانان دوران کودکی‌تان شوید. حالا نه، پس کی؟

۵۰. ورزش به شما کمک می‌کند که یک دیدگاه مثبت به همه چیز داشته باشید.

منبع: تناسب اندام

[ منبع این خبر سایت ایران-ورزشی می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر روی این قسمت کلیک کنید ]

شفاف سازی:
خبر فوق در سایت ایران-ورزشی منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

تبلیغات





جدیدترین اخبار ورزشی

تبلیغات