تمرینات نرمشی و ورزشی جهت تناسب اندام شما

تمرینات نرمشی،تناسب اندام

می دانیم ورزش برای بدن بسیار ضروری است و باعث تقویت روحیه، تناسب اندام و شادابی می گردد. بنابراین روزی چند دقیقه وقت خود را به ورزش اختصاص دهید. هر فرد باید بتواند صحیح راه برود صحیح بایستد و صحیح بنشیند. دستوران زیر را برای اصلاح این امور به کار برید.

راه رفتن:

1- سر و سینه را بالا نگهدارید.

2- در زانو و مچ ها و انگشتان خود انعطاف بیندازید.

3- پاها را از انتهای لگن خاصره به جلو پرتاب کنید.

4- شانه ها و دست ها را آزادانه و راحت حرکت دهید.

ایستادن:

1- سر و سینه را بالا نگهدارید.

2- پاها با 10 الی 15 سانتی متر فاصله از هم قرار گیرند.

3- سینه را به طرف جلو و شکم و باسن محکم و تا حد امکان صاف و مستقیم نگهدارید.

4- زانوها کمی خم باشند.

5- وزن بدن را به تساوی بر روی پاها تقسیم کنید و بیشتر وزن را بر روی سینه و پاها تخمل کنید.

نشستن:

1- راست به عقب بنشینید به طور یکه باسن به عقب صندلی بچسبد. کف پاها را به زمین مماس کنید.

2- سینه جلو و پشت گردن را در امتداد ستون فقرات قرار دهید.

3- در موقع نشستن از باسن به طرف جلو خم شوید، به طوری که سر و شانه ها در یک خط قرار گیرد.

حال با اجرای تمرینات زیر خود را برای نرمشها آماده کنید.

منبع :دکتر سلام

[ منبع این خبر سایت ایران-ورزشی می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر روی این قسمت کلیک کنید ]

شفاف سازی:
خبر فوق در سایت ایران-ورزشی منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

تبلیغات





جدیدترین اخبار ورزشی

تبلیغات